Դեմիրճյանի հուշերը «Վերնատան» հավաքների մասին շատ սրտառուչ ու բովանդակալից են: Թե՛ խմբակի անդամներին, թե՛ դրա շուրջ համախմբված անձանց Դեմիրճյանը նվիրել է բազմաթիվ, բազմաբնույթ ստեղծագործություններ: «Վերնատան» ստեղծման մասին նրա հուշերում կարդում ենք. «Թումանյանը ապրում էր հինգերորդ թե վեցերորդ հարկում, Բեհբության փողոցի վերին մասերում, բուսաբանական լեռան ստորոտին: Այդ բարձր բնակարանի սենյակներից մինը մեր հավաքատեղին էր և տեղի բարձրության պատճառով, նաև Քրիստոսի աշակերտների «Վերնատանը» հավաքվելու և Սուրբ Հոգուց շնորհք ստանալու կատակով արած նմանությունը մեջ բերելով՝ կազմակերպությունը կոչեցինք «Վերնատուն»:
Ինչպես նկատում ենք, աստվածաշնչյան նյութին անդրադարձը առկա է անգամ խմբակի անվան մեջ, ուստի՝ զարմանալի չէ, որ իր ծաղրանկարներից մեկին դասականը հաղորդել է հոգևոր բովանդակություն. պատկերել է յուրօրինակ կերպար, որն ակնհայտորեն ուխտավորի է հիշեցնում: Նա ոտաբոբիկ է, ձեռքին՝ գառնուկ, ուսից վեր ուղղված սլաքները, կրծքավանդակին, քթին պատկերված շինությունները՝ եկեղեցու գմբեթ հիշեցնող տանիքներով, ակնարկում են Թումանյանի տան՝ վերին հարկում, բարձրունքի վրա գտնվելու հանգամանքը: Նկարի մակագրությունը ևս աստվածաշնչյան է՝ «Երգ երգոց»: Թե հատկապես ում և ինչ է նկատի ունեցել այս ծաղրանկարում Դեմիրճյանը, միանշանակ պնդել հնարավոր չէ, սակայն յուրաքանչյուրս կարող ենք զարկ տալ մեր երևակայությանն ու անել մեր սեփական եզրակացությունները: Մի բան, որ փորձեցինք անել նաև մենք այս նկարի առնչությամբ:
Կարինե ՌԱՖԱՅԵԼՅԱՆ
Դերենիկ Դեմիրճյանի տուն-թանգարանի վարիչ