Եթե այս շիլաշփոթ օրերում քո բանաստեղծը կարողանում է մի պահ մոռանալ աշխարհի մեծական հոգսերը, ուրախ ու պայծառ տրվել երեխաներին լույս պարգևելու գործին, երկիրը ուրիշ տարբերակ չունի՝ պիտի ապրի…
Գունդուչիկը հայտնաբերեց հայելին, այսինքն՝ այն, ինչ պետք է իրեն ինքնաճանաչման համար, հասկացավ, որ ամենաիսկական ընկեր է սա… որ քեզ նման է ամեն ինչով, կյանքում քեզ միշտ կասի ճշմարտությունը, եթե ժպտաս՝ կժպտա, եթե մռայլվես՝ կմռայլվի… Ուրեմն՝ բանաստեղծն իր այս փոքրիկ, գունագեղ գրքույկով դնում է երեխայի փիլիսոփայական մտքի զարգացման ճիշտ հիմքերը: Գունդուչիկը (ի՛նչ լավ ու հասկանալի անուն է գտել) «Ծիծաղի սենյակում» տեսնում է իրեն տարբեր ձևերի մեջ: Սա նույնպես փիլիսոփայության ոլորտից է: Նա իրեն տեսնում է ծամածռված, մեծացած, պստիկացած, բերանը բաց, քիթը ցից… Այսինքն՝ մարդուն ողջ կյանքի ընթացքում կամա-ակամա ուղեկցող, խոչընդոտող, հետապնդող շատ ու շատ վիճակներում: Բայց Գունդուչիկը չի նեղսրտում, այլ ծիծաղում է ինքն իր վրա… Հումորը՝ երգիծանքի տեսակներից ամենաազնիվը, բարին, ծիծաղ է ինքդ քո կամ բարեկամիդ վրա՝ բարեհոգի, ուրախ, զվարթացնող ծիծաղ… Ուրեմն հումորը՝ այս փրկօղակը, նույնպես կարևոր տեղ է ունենալու մեծ ու փոքր Գունդուչիկի կյանքում: Աշխարհաճանաչողության ոլորտից են Գունդուչիկի հետ կապված փոքրիկ պատումները՝ սնկով կարկանդակը, թանգարանը: Աշխարհը հայտնագործելու հետ մեկտեղ նա սկսում է տրամաբանել: Թանգարանում տեսած բազում ու բազում բաներ փորձում է տեղավորել իր իմացության մեջ, որ այստեղ կոչվել է «հիշողության հայելի»: «Սնկով կարկանդակը» պատկերավոր, համով-հոտով անցկացված դաս է ուտելի և թունավոր սնկերի, ուտելիներին համեղ կերակուրի վերածելու գործընթացին սիրով մասնակցելու հաճույքի և հատկապես ախորժալի աղվեսասնկի ու համեղ ձվածեղի համեմատությունը… զգուշացումը, որ կան նաև իրենց հրապուրիչ տեսքով խաբող թունավոր սնկեր… Գունդուչիկը խեղդվելուց փրկեց ընկերոջը, բայց «օգնեց ու մոռացավ»: Այս փոքրիկ պատումի մեջ առանձնակի սրտառուչ է «եսիմ»-ը, որ փոքրիկ տղաները, մեծերը նույնպես, սովորաբար գործածում են տարբեր իմաստներով, բայց որի հիմնական իմաստն այս է՝ այնքան էլ պարտադիր չէ որևէ ճշգրիտ պատասխան տալը. կարևորն այն է, ինչ արդեն իսկ ակնհայտ է: Բարոյախոսություն՝ առանց խրատաբանության… Օգնեց նաև իր փոքրիկ խաղընկերուհուն, որին եղբայրն էր նեղացրել: Սրտանց Սաթեին տվեց այն, ինչ այդ պահին ձեռքին էր՝ ֆուտբոլի կաշվե գնդակը. «Ասաց.- Կանգնեմ դարպասին//Դու խփի՛ր, ես՝ կհաշվեմ»: Սաթեն աղջիկ է՝ ո՞նց ֆուտբոլ խաղա… Նաև արմատական ազգային խնդիր՝ աղջիկը աղջիկ թող լինի, տղան՝ տղա… Թանգարան, մարզիչ, անտիկ աշխարհ… հասկացությունները հանդիպելու են Գունդուչիկի ու նրա տարիքի երեխաների ու մեծերի կյանքում… բայց մեր Գունդուչիկը դրանք արդեն գիտի և կհիշի ընդմիշտ: Գուցե և հիշի անգիր, մանավանդ որ իր մասին պատմող ոտանավորներն իրենց թեթև, ցատկոտող ռիթմերով, մեղեդայնությամբ տրամադրում են դրան: Որքա՜ն սեր կա Գոհարի այս փոքրիկ գրքույկում, այնքան, որ որոշել է ինքը նկարազարդել այն, և հաջողել է…
Սիրուց է ծնվում ամեն լավ բան…