«Փոխանակ ցավս փոքրանա, հայրենիքս է փոքրանում». այս տողերը 21-րդ դարի 21 թվականին գրված իմ մի բանաստեղծությունից է։
Քիչ չէ՝ մեր թառլան զավակները մեր ձեռքերից թռան, հիմա էլ հայրենիքն է գնում ոտքներիս տակից, իսկ նրանք, ովքեր դա չեն զգում, ովքեր ժամանակավոր հայտնվել են օդում (ոչ երկնքում) և իբր թռչում են, չեն գիտակցում, որ թռիչքն այդպիսին չի լինում. այդպես գահավիժում են և ուր որ է՝ տեղ են հասնելու… Թող հասնեն, բայց չտանեն իրենց հետ մեր երկիրը։ Սրանք իրենց հետևից ավերակներ էլ չեն թողնում, ինչի՞ վրա թողնեն. քիչ է մնում ասես՝ «Ես վաճառված երկրի վրա ո՞ւմ թագավորեմ»…
Վաղուց դանակը պիտի ոսկորին հասած լիներ, բայց ոսկո՞ր կա, որ հասնի. ոսկորից ենք սկսել փտել ու փչանալ, Թումանյանի ասած՝ ներսից ենք փչացած… Թվում է՝ դանակը մեր մարմնի մյուս կողմից ուր որ է դուրս է ցցվելու, որովհետև առողջ տեղ չկա… Միայն մի բանի կարող է դանակը դեմ առնել, միայն մի բան կարող է դեռ մեր մեջ առողջ մնացած լինել, որ ոսկորից էլ պինդ է՝ մեր ոգին: Դանակը պետք է հնարավորինս շուտ հասցնենք ոգուն, դա ուրիշ ցավ է, ոտքի հանող ցավ է…
Օր օրի կորցնում ենք, անվերադարձ ենք կորցնում… Այս համացանցային դարում այնքան ենք հեռացել ինքներս մեզնից, մեր Աստծուց, որ մեզ հետ ասես տեսազանգով ենք խոսում, մեր ու մեր միջև էկրանն է։ Մի օր էլ կարող է, «կապը» թույլ կամ ընդհանրապես չլինելու դեպքում, վերջնականապես կորցնենք մեզ։
2021 թվականը բանաստեղծություններից զատ ինձ ոչինչ չտվեց, տանելով տվեց և… ի՜նչ չտարավ։ Քսանին կպած մեկը քսանգլխանի վիշապի պոչն էր. մենք չկարողացանք քսան տարեկան տղաների արյունը խմող վիշապին գլխատել, բայց ուզում եմ հավատալ, որ քսաներկուսին ընդմիշտ պոչը կքաշի, կհեռանա մեր երկրից։
Ինձ հուսահատության էին հասցնում ողբերգական նոտայով ավարտվող բանաստեղծություններս, հոգուցս միայն տխուր տողեր էին լսվում, բայց վերջերս կարծես թե լույս է ընկնում նրանց վրա, առաջվա հուսաբեկ ձայնը չի խոսում իմ ներսից:
Ես հավատում եմ իմ ներսի ձայնին, որ Տիրոջ ձայնն է և էկրանի հակառակ կողմից չի լսվում. «Նաիրի տղա, իմ աչքերի լույս, Գուցե մի պահ էլ ինձ թվա՝ չկաս. – Դու դիմացել ես կրակին սիրուս, Դժոխքինն ի՜նչ է, որ չդիմանաս»: