ՊԱՏԵՐԱԶՄ ԵՎ ՀԱՂԹԱՆԱԿ
Բառերը չափազանց շատ էին փքուն ձոներ, ջրիկ գովքեր՝ հերոսական արարքներն ու հորինովի հեքիաթները, քաջերին, զոհերին ու գիտակ հրամանատարներին, ինքնահռչակ խիզախներին, հաղթանակը միմյանց ձեռքից խլխլելու, վերջապես, արծիվների նման ծվատելու համար։ Հետո ինքնագոհ ննջելու փառքի բարձերին։ Քնածներին բառեր պետք չեն, նրանց երազներն են դյութում։ Նրանք ինքնախաբեությամբ արբած՝ բացարձակ հավատում են բարեկամին և արհամարհում թշնամուն։ Ոմանք էլ բառերի չափազանց շատ լինելը վերագրում են թշնամու խարդավանքներին և բարեկամի բարեհաճությանը և մեկ էլ՝ բարեկամին՝ թշնամի, թշնամուն բարեկամ են համարում։ Սա էլ՝ մի այլ բառաշատության թակարդ, մի խոսքով, շատ բառերի մեջ կա շատ ունայնություն։
ՊԱՏԵՐԱԶՄ ԵՎ ՊԱՐՏՈՒԹՅՈՒՆ
Բառերը չափազանց քիչ են՝ սեպելու ամբողջ ճշմարտությունը։ Դա է գուցե պատճառը, որ ամեն ոք իրեն համարում է վերին և վերջին ճշմարտախոսը։ Պոեզիան գլխահակ խոկում է իր ներսում, փորձում գծագրել իր մեղքի չափը։ Լռվել է երկու քարի արանքում։ Ո՛չ զորում է ողբի գմբեթին հասնել, ո՛չ վտանգի զանգաձայն հնչեցնել, ո՛չ ճանաչել մերձավորին ու հեռավորին, ո՛չ ինքն իրեն ճանաչելու խիզախությունը համտեսել, ո՛չ… ո՛չ… ո՛չ, վերջապես, պարտությունը չշփոթել հաղթանակի հետ, միայն մի բան է դեռևս ճանաչել պոեզիան՝ հաղթել են մեր զոհվածներն ու կռվածները, պարտվել՝ բոլորս, ամեն մեկն իր չափով։ Նորից հայտնաբերել ենք երկդիմի աշխարհի կերպը և կարկամել գյուտ արածի պես։ Կարծես ցեղասպանությունը մեր կողքով է անցել, կարծես թուրանաիսլամական ծրագրեր մռնչացողները մեր արևով են երդվում, և քրիստոնյա աշխարհն էլ ամեն օր աղոթում է պետականորեն առաջինը քրիստոնեություն ընդունած թագավորի ու ժողովրդի հարատևության համար։
Շահասիրական և ագրեսիվ քաղաքականությունը խժռում է հավատ ու կրոն, ազգ ու պատմություն։ Նա երբեք չի լսում երեխայի լացը։
Փարիսեցիները վերադարձել են տաճար, նրանց քշելու համար նոր Գալուստ է անհրաժեշտ և բառեր, որոնք ստի, երկդիմության, անտարբերության, պորտապարուհու ծեքծեքուն ծիսականությամբ չեն կեղևապատվել։
Բառերը չափազանց սակավ են ասելու՝ ճշմարիտ, ճշմարիտ եմ ասում։ Պոեզիան խոսքի և լռության միջոցում Տիրամոր հայացքով նայում է ի խաչ ընթացող Որդու ետևից։
Սակայն «Հարություն» բառ կա։
Եվ դա է լոկ իրականը։
Պոեզիան ո՛չ շատ, ո՛չ սակավ բառերինը չէ, նա պոռթկալու է հրաբխի հանգով, հեղեղի և զուլալ աղբյուրի առոգանությամբ։
Թող բառերը և ընթերցողները չսպասեն պոեզիայի վախճանին, նա Հաղթանակ և Պարտություն բառերի վրա իր կամարն է ձգում, նրա տակով անցնելու են Հոմերոսը, Կոնֆուցիոսը, Ավետարանիչները, Ֆիրդուսին, Նարեկացին, Դանթեն, Շեքսպիրը, Գյոթեն, Տոլստոյն ու Դոստոևսկին, Հյուգոն, Թագորն ու նրանց ժողովուրդները։
Մնացյալը լռություն է. արարման և շողշողիկ մրմունջը հավիտենական Ասողիկի։